reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eugen Korda

Eugen Korda

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého zaujíma osud tejto krajiny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ficove obhryzené kosti

Eugen Korda

Ficove obhryzené kosti

V nie tak dávnej minulosti hádzali vladári zbytky jedla a obhryzené kosti svojim loveckým psom. Zdá sa, že tento zvyk pretrval v našich končinách dodnes. Iba psov vystriedali ľudia.

  • 16. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 339x
  • 29
Konečne

Eugen Korda

Konečne

Sedel som na balkóne v budove NRSR a sledoval hlasovanie poslancov. Sedelo ich tam 147. A čuduj sa svete, nenašiel sa ani jeden, ktorý by hlasoval proti zrušeniu priestupkovej imunity. Tajne som dúfal, že aspoň niektorí z nich uposlúchnu hlas svojho svedomia a vzoprú sa diktátu blížiacich sa volieb.

  • 3. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 281x
  • 12
Slotov Ďurinda

Eugen Korda

Slotov Ďurinda

Príliš veľa hluku vraj poškodzuje sluch a jeho dlhodobé pôsobenie na ľudský organizmus môže zásadným spôsobom ovplyvniť aj duševné zdravie človeka. A je jedno z akého zdroja ten hluk pochádza. Napríklad robotníci, ktorí nitovali trup Titanicu nielenže ohluchli, ale zmenili sa aj ich povahy a uvažovanie. Otázkou zostáva, či na človeka môže mať takýto vplyv aj hudba. Rozohvor s Maťom Ďurindom o jeho podpore SNS ma presvedčil, že áno.

  • 2. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 290x
  • 17
Bleskový blog

Eugen Korda

Bleskový blog

Každý deň sa pozerám, ako televízie porušujú zákon. Každý deň sledujem, ako strana 99% otravuje 99% ľudí. Denno denne s údivom sledujem Radu pre vysielanie a retransmisiu, ako sa na to všetko mlčky prizerá. A tak sa pýtam...

  • 20. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 809x
  • 8
Deti goríl odpáľte!

Eugen Korda

Deti goríl odpáľte!

V čase, keď v parlamente vznikla táto fotografia/sedím  chrbtom ku kamere/ som ani netušil, že  sa vlastne pozerám na gorily, ktoré si natiahli ľudské masky.Na predchádzajúci blog/Prečo ho nemám rád/ mi prišla reakcia. Napísala mi pani, ktorej meno nezverejním. Otázky, ktoré položila vysvetlia netradičný úvod tohoto článku.

  • 16. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 036x
  • 21
reklama
Prečo ho nemám rád

Eugen Korda

Prečo ho nemám rád

O kom bude reč je jasné už z fotografie. A o chvíľu aj to, prečo ho nemám rád. Pamätám si ho z dávnej minulosti. Mladý a fešný politik postkomunistickej SDĽ bol, vtedy ešte štíhly, mladík s titulom doktora práv.Dnes sa mu síce tvár trošku zaokrúhlila, ale charakter zostal rovnaký.

  • 15. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 063x
  • 43
Ako a prečo sa z novinára stal bloger

Eugen Korda

Ako a prečo sa z novinára stal bloger

Nikdy by som si nebol pomyslel, že raz budem blogerom. Prakticky celý profesonálny žovot som bol novinár. TV NOVA, STV, Z1 TV a TV SME to boli moje pracovné "štácie". A vo všetkých som mal to, čo som považoval za najdôležitejšie - možnosť slobodne vyjadrovať svoj postoj k tomu, čo sa v tejto krajine deje.

  • 15. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 780x
  • 37
reklama
SkryťZatvoriť reklamu