reklama

Deti goríl odpáľte!

V čase, keď v parlamente vznikla táto fotografia/sedím  chrbtom ku kamere/ som ani netušil, že  sa vlastne pozerám na gorily, ktoré si natiahli ľudské masky.Na predchádzajúci blog/Prečo ho nemám rád/ mi prišla reakcia. Napísala mi pani, ktorej meno nezverejním. Otázky, ktoré položila vysvetlia netradičný úvod tohoto článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
NRSR
NRSR (zdroj: Ján Okruhlca)

"Tak to využivam a obraciam sa na Vás ako kandidáta OL s otázkami. Zdieľame spoločný názor na Fica a jeho Smer-ovanie, neprezentujete však Váš postoj a názor na SDKÚ - resp. Dzurindu a Mikloša a pripadne iných skorumpovaných verejných činiteľov. Myslim, že veľa občanov nevie, koho ma voliť a či vôbec pôjdu voliť, kedže sú znechuteni z politikov a tiežsi myslim, ze pri tychto volbach bude viac ako inokedy u volicov rozhodovat eticky kredit viac ako "technicka" odbornost. Zatial som rozhodnuta volit nezavislych kandidatov na kandidatke OL a preto ma zaujimaju aj Vase postoje. Iste, neocakavam, ze budete odpovedat osobitne na kazdy jednotlivy e-mail, ale ja a mozno vela dalsich obcanov by uvitalo, keby ste svoje postoje prezentovali na svojej w-stranke a to aj pre vyssie uvedenu oblast - korupcia, politicka zodpovednost, .... a vyjadrit to aj "politicky nekorektne", obcania, ktori budu volit OL, maju urcite spolocny znak - maju uz dost politikov, ktory sa vyjadruju politicky korektne." Milá pani - budem Vás tu volať Janka! Moja odpoveď je jednoduchá. Spis Gorila je podľa všetkého stopercentne pravdivý. A z toho jednoznačne vyplýva, že politici ako Dzurinda, Mikloš, Fico, Bugár, Hrušovský /a iste ich je viac/ by mali z politickej scény odísť. Raz a navždy!! Alebo aspoň dovtedy, pokiaľ sa celý spis riadne nevyšetrí. A potom nech sa vrátia do politiky, alebo si zbalia zubnú kefku a nastúpia na rekreačný pobyt v niektorej ustanovizni, ktorá takým gaunerom znemožňuje voľný pohyb po krajine. To je moja stručná odpoveď. Eugen Korda Kandidujem ako nezávislý na kandidátke OBYČAJNÝCH ĽUDÍ a nezávislých osobností a tento článok vyjadruje môj osobný postoj, ktorý môže, ale nemusí byť zhodný spostojmi a názormi iných kandidátov. V mnohých názoroch sa zhodujeme, v iných zasa nie a považujem to za správne. Prekáža mi umelá a falošná názorová jednota členov strán a hnutí a otvorene sa hlásim k vlastným názorom bez ohľadu na to,či vyhovujú väčšine. Rozdiely nás nedelia, ale spájajú, ak spolu hľadáme cestu k pravde.

Eugen Korda

Eugen Korda

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého zaujíma osud tejto krajiny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu